اطلاعات صنعتآموزش صنعتی

قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار به نرخ تولیدی در سال 1403

آیا قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار دغدغه این روزهای شماست و دوست دارید محصولی را خریداری کنید که با نمونه خارجی آن برابری کند و در ضمن قیمت مناسبی داشته باشد؟ صاحبان مشاغل با بررسی‌های دقیق، محصولی باکیفیت را برای مشتریان خود در نظر دارند.

از لوله‌های منعطف پرکاربردی که نیاز آن در صنایع مختلف بسیار دیده می‌شود، می‌توان به شیلنگ باد سیم‌دار اشاره کرد. برای خرید این نوع شیلنگ به نرخ تولیدی از یک شرکت تولیدی معتبر استفاده کنید و برای کسب‌وکار خود ارزش قائل شوید.

شیلنگ باد سیم‌دار چیست؟

یکی از زیر مجموعه‌های سیستم‌های هیدرولیکی، شیلنگ باد سیم‌دار است که از نظر ساختار، مواد اولیه در تولید، سطح تحمل گرما و فشار متفاوت است و همین موضوع تفاوت قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار را نشان می‌دهد. معمولی‌ترین تفاوت شیلنگ باد سیم‌دار با شیلنگ‌های دیگر همان ‌طور که از اسمش پیداست، سیم‌دار بودن آن است.

شیلنگ باد سیم‌دار درجه یک از سه‌لایه مهم ساخته شده که هر کدام از آن‌ها در کاربرد نقشی را ایفا می‌کنند. جنس لایه درونی پلی‌استر و سازگار با مواد انتقالی ساخته شده است، لایه میانی متشکل از سیم‌های بافته شده و لایه بیرونی از جنس پلاستیک مقاوم در برابر عوامل محیطی است.

قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار به نرخ تولیدی در سال 1403

انواع شیلنگ باد سیم‌دار

با توجه ‌به این موضوع که جنس و ساختار شیلنگ باد سیم‌دار بر کاربرد آن تأثیر می‌گذارد، میزان به کارگیری سیم در لایه میانی و سایز شیلنگ باد سیم‌دار گزینه‌های دیگری هستند که در تنوع و قیمت هر متر شیلنگ باد سیم‌دار مؤثر هستند.

با پیشرفت تکنولوژی از ترکیبات متنوعی در مواد اولیه برای ساخت انواع شیلنگ باد سیم‌دار استفاده می‌شود تا از به کارگیری آن‌ها در صنعت بیشترین بهرمندی را داشته باشند و همین نکته بر قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار هم تأثیر می‌گذارد.

تنوع این محصول بر اساس ساختار لایه میانی از قرار زیر است:

  • شیلنگ باد سیم‌دار یک‌لا سیم
  • شیلنگ باد سیم‌دار دولا سیم
  • شیلنگ باد سیم‌دار چهارلا سیم

قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار به نرخ تولیدی در سال 1403

مزیت شیلنگ باد سیم‌دار

مهمترین مزیت شیلنگ باد سیم‌دار استفاده آن در سیستم هیدرولیک دستگاه‌ها است. اکثریت با سیستم هیدرولیک آشنایی ندارند، با یک جمله کوتاه می‌توان گفت که در سیستم هیدرولیک مایعات تحت فشار قرار می‌گیرند تا با نیرویی تولید شده انجام کار صورت پذیرد.

سیستم هیدرولیک در فرمان، ترمز، جک‌ها و بالابر خودروها قرار دارد. هر شیلنگی برای سیستم هیدرولیک استفاده نمی‌شود. در تنظیمات این سیستم، سرعت و حرکت توسط شیلنگ باد سیم‌دار به ‌درستی کنترل می‌‌شود. با دانستن قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار و کاربرد وسیع آن به ارزش این محصول پی می‌برید.

از دیگر مزیت‌های شیلنگ‌های باد سیم‌دار می‌توان به مقاومت بالا در برابر دما و فشار، عدم آسیب در دستگاه‌هایی که بخار قابل‌ اشتعال دارند، قدرت بالا در اتصال چند دستگاه و ماشین‌آلات و تسریع فعالیت دستگاه‌ها اشاره کرد.

کاربرد شیلنگ باد سیم‌دار

تولید شیلنگ باد سیم‌دار برای برطرف ‌کردن نیازمندی‌های صنایع مختلف است و در ساخت این محصول به همه جوانب توجه شده تا قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار برای به کارگیری مناسب باشند. شیلنگ‌های باد سیم‌دار به علت مقاومت بالا در تحمل فشار و گرما کاربرد‌های بسیاری در صنایع مختلف دارند.

از مهم‌ترین کاربردهای انواع شلنگ باد سیم‌دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت کارکرد ماشین‌آلات هیدرولیکی با شیلنگ هیدرولیک سیم‌دار
  • تأمین انرژی در صنایعی مانند: ساخت‌و‌ساز، کشتی‌سازی، جاده‌سازی، خودرو‌سازی و کشاورزی
  • انتقال مایعات نفتی و مایعاتی بر پایه آب
  • جابه‌جایی روغن‌ها و امولسیون‌های روغن آب در صنایع معدنی و نفتی
  • جابه‌جاکردن موادی که تحت فشار زیاد دما قرار دارند
  • کاهش لرزش و صدا در پمپ‌های ماشین‌آلات هیدرولیکی
  • به کارگیری در وسایلی نظیر بیل مکانیکی، فلت بال هواپیما، لیفتراک، بالابر جک و صندلی چرخ‌دار

قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار به نرخ تولیدی در سال 1403

قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار

شرکت‌های تولیدی برای گسترش تولیدات خود و جلب رضایت مشتری چه در فروش داخلی و چه در صادرات محصول قیمت متناسب را در نظر می‌گیرند. قیمت شیلنگ باد سیم‌دار چهارلا سیم در مقایسه با نمونه خارجی آن با همان کیفیت از افتخارات تولید داخلی حساب می‌شود.

مطمئناً قیمت عمده شیلنگ باد سیم‌دار برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی بسیار مهم است؛ در صورتی ‌که خرید آن‌ها از یک تولیدی معتبر با اجناس کاملاً استاندارد باشد، به این واسطه آینده اقتصادی خوبی را برای خود رقم می‌زنند.

تفاوت قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار در نوع ساخت و مواد اولیه به‌ کار رفته در ساختار آنها بوده که پیچیده‌تر از شیلنگ‌های معمولی است. برای مثال، اختلاف قیمت هر متر شیلنگ آب در برابر قیمت شیلنگ باد سیمی بسیار چشمگیر است.

خریدی مطمئن را با تهران شیلنگ تجربه کنید!

قیمت شیلنگ باد سیم‌دار دولا سیم باکیفیت و استاندارد را از تولیدی یا نمایندگی‌های فروش به صورت حضوری یا آنلاین دریافت کنید تا شکی در اصل بودن محصول نداشته باشید. تهران شیلنگ تمامی شرایط خرید مطمئن را دارا بوده و از جمله مجموعه‌های موفق در تولید و صادرات کشوری است.

استفاده از شیلنگ‌ها به آن چیزی که در اطراف خود می‌بینید، محدود نیست! بلکه در صنایع مختلفی که ما فکرش را نمی‌کنیم، کاربرد دارند. در صورت خرید بدون واسطه از تولیدی، قیمت شیلنگ باد سیم‌دار یک‌لا سیم را بدون هزینه‌های اضافه پرداخت کنید.

قیمت انواع شیلنگ باد سیم دار به نرخ تولیدی در سال 1403

برای خرید به همه موارد مهم نظیر کاربرد، جنس، سایز و مقدار محصول توجه کنید و هوش تجاری خود را به کار بگیرید تا در انتخاب خود موفق باشید. قیمت شیلنگ گازی، قیمت شیلنگ اکسیژن و مدل‌های دیگر را در کمترین زمان از سایت دریافت کرده و با یک خرید اینترنتی در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

همچنین در صورتی که به مشاوره در زمینه صادرات شیلنگ نیاز داشتید، می‌توانید از مشاوران مجموعه کمک بگیرید و بهترین محصول برای صادرات از ایران را بشناسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا