گوناگوناخبار

هدایای تبلیغاتی به کارخانجات

امروزه برای پیشرفت کسب و کارها لازم است که مدیران از روش‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده کنند تا برندشان توسط مردم بیشتری شناخته شود. روش‌های تبلیغاتی خود دارای تنوع زیادی بوده که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارد. به طور مثال روش تبلیغ در تلویزیون می‌تواند نام برند شما را به گوش افراد زیادی برساند اما هزینه زیادی را می‌طلبد یا روش تبلیغ در بیلبورد، برای کوتاه مدت مفید خواهد بود اما پس از دو هفته یا یک ماه باید تبلیغ خود را از بیلبورد بردارید.

ارائه هدایای تبلیغاتی روشی است که تمام این مزایا را در خود جای داده و بازدهی بالایی دارد. شما برای تهیه هدایای تبلیغاتی نیازی به صرف هزینه زیاد ندارید، مدت زمان تبلیغ شما محدود نخواهد بود و از سمت دیگر توسط مردم زیادی شناخته می‌شوید. از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد، تنها کافیست به تعداد مورد نظر آن وسیله را خریداری کرده و لوگوی خود را در گوشه‌ای از آن چاپ نمایید. هر زمان که افراد جامعه از آن وسیله تبلیغاتی استفاده کنند، به یاد خدمات شما خواهند افتاد و در صورت نیاز به سایت یا فروشگاه فیزیکی برند شما مراجعه می‌نمایند.

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی به کارخانجات

برای اینکه کمپین تبلیغاتی شما موثر واقع شده و تاثیر قابلی توجهی از خود بر جای گذارد، لازم است ابتدا جامعه هدف خود را شناسایی کنید. قصد دارید نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهید یا قشر کارمند و معلم را؟ بسته به جامعه هدف، انتخاب شما محدود‌تر شده و می‌توانید هدیه تبلیغاتی مناسب برای کمپین خود انتخاب نمایید. هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی به کیفیت آن هم توجه ویژه ای داشته باشید تا بتواند در ذهن مخاطب، خاطره ای خوش بسازد.

همانطور که اشاره شد هدایای تبلیغاتی دارای تنوع زیادی بوده و از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد اما در این بخش به معرفی هدایای می‌پردازیم که به شما کمک خواهند کرد انتخابی بهتر داشته باشید.

 

ماگ تبلیغاتی

هدیه دادن ماگ تبلیغاتی برای هر گروه سنی کاربرد داشته و هدیه‌ای مناسب برای تمامی فصول است. اگر جنس ماگی که هدیه می‌دهید مرغوب باشد، برای مدت چند ماه تا چند سال می‌تواند مورد استفاده قرار گرفته و در تمام مدت به تبلیغ برند شما بپردازد. در طول فرآیند خرید ماگ تبلیغاتی حتما طرح و رنگ بندی آن را مد نظر قرار دهید. اگر شکل ظاهری ماگ تبلیغاتی زیبا نباشد، مشتریان قدیمی و جدید شما تمایلی به استفاده از آن نخواهند داشت و هزینه‌ای که صرف خرید آن کرده‌اید هدر می‌رود. ماگ فضای زیادی برای چاپ لوگو، برند و شعار در اختیار شما قرار می‌دهد و با کمی خلاقیت می‌توانید هدیه‌ای منحصربفرد و خاص داشته باشید.

خودکار تبلیغاتی

چنانچه بودجه تبلیغاتی شما محدود است و قصد ندارید هزینه زیادی صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید، خودکار تبلیغاتی بهترین انتخاب خواهد بود. این هدیه تبلیغاتی در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید شده و تنوع رنگی زیادی هم دارد. از آنجایی که خودکار در طول روز به صورت مرتب مورد استفاده همه ما قرار می‌گیرد، هدیه دادن آن یک روش هوشمندانه برای تبلیغ برند است. در مورد خودکار تبلیغاتی حتما جنس بدنه آن را مورد بررسی قرار دهید زیرا اگر جنسی با کیفیت نداشته باشد، به راحتی خراب شده و اثر بخشی طولانی مدتی نخواهد داشت.

ست رومیزی تبلیغاتی

ست رومیزی به نسبت دو هدیه قبل، قیمتی بالاتر داشته اما جز هدایای همه پسند است که کارمندان را خوشحال خواهد کرد. برای افرادی که مشغول کار در اداره یا شرکت‌‌ها بوده و وقت زیادی از روز را پشت میز خود سپری می‌کنند، دریافت یک ست رومیزی زیبا جذاب خواهد بود. ست رومیزی معمولا دارای یک خودکار، دفترچه یادداشت، تقویم، فولدر مدیریتی و … است که این اقلام می‌توانند بیشتر یا کمتر شوند.

 

سررسید تبلیغاتی

در شروع سال جدید سر رسیدهای تبلیغاتی زیادی در بازار می‌بینید که علت آن محبوبیت این هدیه تبلیغاتی است. سر رسید تبلیغاتی علاوه بر ارائه یک تقویم دقیق با درج تمامی تعطیلی‌های رسمی، فضای کافی برای یادداشت خاطرات روزانه را ارائه می‌دهد که برای بسیار از افراد کاربردی است. حتی اگر برای خاطرات روزمره از سررسید استفاده نکنند، به دلیل شکل ظاهری زیبا و کیفیت جلد رویی آن برای یادداشت انواع مطالب کاربردی خواهد بود و تا سال‌ها در کنار مشتریان شما باقی می‌ماند که همین موضوع بازدهی بالای آن را نمایش می‌دهد.

 

علاوه بر این هدایا وسایل دیگری مانند فلش، پاوربانک، تی شرت، کلاه، کیف پول تبلیغاتی و … هم وجود دارند که می‌توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی از آن‌ها استفاده نمایید. انتخاب هدیه تبلیغاتی به سلیقه شخصی مدیر مجموعه بستگی دارد اما هدایایی که در طول روز بارها استفاده می‌شوند و کیفیت بالایی هم دارند، انتخاب مناسبی خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا